.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.

ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه  دیگر در استان عملیاتی کنم.

ابوطالب شفقت ادامه داد: حذف محدودیت های زیست محیطی در بخش صنعت و مشمول مشوق صنعتی شدن استان ، از مهم ترین مصوبات هیات دولت در مازندران بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از محوری ترین مصوبات ، انتقال خط پلی اتیلن از جنوب به شمال کشور می باشد که باعث فعالیت های گسترده وزارت نفت و اشتغال زائی در استان خواهد شد.

شفقت دربخش دیگری ازسخنانش دررابطه با سیاست های کلان استان اظهارداشت : بازرگانی، صنعت، گردشگری و کشاورزی از عمده  محورهائی است که ما در استان آن را دنبال می کنیم.وی افزود: در بخش کشاورزی تامین آب و آماده سازی زمین مهم ترین مصوبات هیات دولت می باشد که می تواند زمینه ساز توسعه در اسنان و اشتغال فراوان در استان گردد.

استاندار مازندران تصریح کرد: بیش از 70 درصد زمین های زراعی ما به دلیل کمبود آب وآماده نبودن زمین فقط  در برخی فصول سال برداشت می شود که این امر اهتمام کارشناسان ذیربط  را برای  فعال کردن زمین های کشاورزی در همه فصول می طلبد.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد احداث پایانه گل و گیاه در استان اظهار داشت: مازندران تنها استانی است که دو پایانه گل وگیاه برای آن اختصاص یافته است و به بخش خصوصی سرمایه گذار در امر گل وگیاه فرصت داد  حداکثر تا پایان سال، نسبن به احداث و راه اندازی پایانه ها در استان اقدام شود.

شفقت به حضور حماسی مردم درانتخابات اخیر اشاره کرد و گفت:حضورمقندرانه مردم پیامی  برای دشمنان انقلاب می باشد .وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بار دیگر از این حضور مقتدرانه مایوس شدند و مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی آن زدند. وی از منتخبین شوراها خواست تا برای خدمت صادقانه و بهتر ازهم اکنون تا چهارسال فرصت دارند مطالعات خود را در زمینه حل مشکلات مردم افزایش دهند زیرا بنده  از آغاز کار دوره جدید فقط کار می خواهم و خدمت رسانی به مردم را باید در سرلوحه کارهای خود قرار دهند و به شوراها هشدار داد تا از سیاسی کاری پرهیز نمایند.

استاندار مازندران در حاشیه این نشست در خصوص مدیران کم کار اعلام کرد : چنانچه مدیری در ارزیابی های به عمل آمده قصور و یا کوتاهی داشته باشد رودربایستی با آنها ندارم و درباره ادامه همکاری با آنها تجدید نظر می شود. وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اظهار نارضایتی مردم ازعملکرد مدیران در جریان سفر هیات دولت خطاب به آن خبرنگار  گفت که این برداشت شخصی شماست و اضافه نمود : شما خبرنگارنیستید و خبرنگار به نشانه اعتراض به برخورد استاندار جلسه را ترک نمود که این اقدام استاندار مورد اعتراض خبرنگاران حاضر در جلسه قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیر 18 اسفند 1385
با سلام
لطفا" در مورد پالایشگاه مازندران بیشتر اطلاع رسانی کنید.

با تشکر فراوان
امیر 24 شهريور 1386
سلام
ایجاد صنایع مادر مثل پتروشیمی و پالایشگاه موجب رشد اقتصادی استان و همچنین کاهش بیکاری می شود . در خصوص ساخت پالایشگاه مازندرن با مسئولین مصاحبه شود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.